Versijos / variantai
Stabdžių sistemos
„Blickle“ ratuko ir pasukamos galvutės stabdis
Stabdžių sistemos neleidžia pasukamiems ratukams riedėti arba pasisukti stovint (rato ir pasukamos galvutės stabdis). Naudojamos „priekinės“, „galinės“, „fiksuotos“ ir „centrinės“ stabdžių sistemos. „Priekinės“ stabdžių sistemos yra priekyje, palyginti su važiavimo kryptimi. „Galinės“ stabdžių sistemos sumontuotos ratukų gale. „Fiksuotos“ stabdžių sistemos nesisuka su pasukama galvute, o stabdžio pedalas visada išlieka toje pačioje padėtyje. „Centrinėse“ stabdžių sistemose naudojama viena svirtis, skirta stabdyti du ar daugiau transportavimo įrangos ratukų.
Stabdžių sistema turėtų būti parenkama atidžiai įvertinus patogumą naudotojui, įrengimo sąlygas ir naudotojui skirtas nelaimingų atsitikimų prevencijos priemones. Fiksavimo jėgos bus sumažintos naudojant ratą su labai minkštu protektoriumi / padanga (pvz., ratų serijos VW, VWPP, P, PK, PS).
„Blickle“ stabdžiai
Skirtumas tarp užrakinimo sistemos ir stabdžių yra tas, kad užrakinimo sistema naudojama transportavimo priemonei užfiksuoti, kai ji sustoja. Transportavimo įrangai judant, norint sumažinti greitį, galima naudoti stabdį. Stabdžiai paprastai taip pat gali būti naudojami kaip užraktai.
„Blickle“ „stop-fix“ ratuko ir pasukamos galvutės stabdys
(gaminio kodo priesaga: -FI)
„Blickle“ „stop-top“ ratuko ir pasukamos galvutės stabdys
(gaminio kodo priesaga: -ST)
„Blickle“ „ideal-stop“ ratuko ir
pasukamos galvutės stabdys
(gaminio kodo priesaga: -IS)
„Blickle“ „central-stop“ centrinė stabdžių sistema
(gaminio kodo priesaga: -CS...)
Lengvojo tipo, transportavimo įrangos ir didelio
atsparumo ratukams
Ši galinė stabdžių sistema naudoja geometrinį
uždarymą (LUH serija:: negeometrinis), kad būtų
išvengta pasukamojo mazgo sukimosi. Ratukas
fiksuojamas naudojant negeometrinį, stabilų
stabdžių mechanizmą, kuris yra sukurtas siekiant
maksimalios saugos ir didelės naudojimo trukmės.
Pasukamasis mazgas užfiksuojamas vietoje,
uždarant stabdžių spyruoklę dantytame rutuliniame
diske. Ratukas taip pat užblokuojamas dėl specialios
spyruoklės konstrukcijos. (LUH serija: pasukamojo
mazgo negeometrinis fiksavimas).
Daugiau informacijos rasite čia.
LK ir LKX (nuo 125 x 50 mm ratuko skersmens),
LUH ir LH serijų laikiklių laikymo slėgį galima
reguliuoti.
Ši stabdžių sistema buvo sukurta taip, kad būtų kuo
labiau sumažintas pasukimo spindulys.
Transportavimo įrangos ir sunkiojo tipo
ratukams
Ši priekinė stabdžių sistema naudoja ne geometrinį
uždarymą, kad būtų išvengta sukamosios galvutės
sukimosi.
Ratukas užrakinamas naudojant ne geometrinį,
stabilų stabdžių mechanizmą, suprojektuotą taip,
kad užtikrintų maksimalią saugą ir didelę naudojimo
trukmę.
Laikymo slėgį galima reguliuoti.
Pedalo sukimosi spindulys paprastai yra ratuko
sukimosi diapazone.
Daugiau informacijos: čia
Transportavimo įrangos ir sunkiojo tipo
ratukams
Šios „fiksuotos“ stabdžių sistemos pedalas visada
išlieka toje pačioje padėtyje, užuot sukdamasis su pasukamu ratuku. Ne geometrinė sistema neleidžia
sukiojamai galvutei suktis. Tam tikroms ratukų
serijoms ir dydžiams naudojamas tiek ne
geometrinis, tiek geometrinis uždarymas.
Ratukas uždaromas naudojant ne geometrinį ratukų
stabdžių mechanizmą, kuris yra sukurtas dėl
maksimalaus stabilumo, saugos ir didelės
naudojimo trukmės.
L, LH ir LK serijų transportavimo įrangos ratukų (nuo
150 mm ratuko skersmens) laikymo slėgį galima
reguliuoti.
„Ideal-stop“ pedalas standartiškai tiekiamas su
dviem angomis. Tai leidžia sujungti du pasukamus
ratukus arba naudoti svirties rankeną, norint vienu
metu valdyti du pedalus.
Daugiau informacijos rasite čia.
LK ir LH serijos ratukų laikikliuose su šia užrakto
sistema visas aukštis yra 17 mm didesnis nei
ratukų, kurie nenaudoja „ideal-stop“ sistemos. Sintetinė adapterio plokštelė (gaminio kodas:
AP3-17) siūloma ratukų be stabdžių sistemos
aukščio skirtumui kompensuoti. Žr. „Versijos /
parinktys“ atitinkamuose puslapiuose.
Transportavimo įrangos ratukų serijoms LE ir LK
Ši stabdžių sistema naudoja ne geometrinį
uždarymą, kad būtų išvengta sukamosios galvutės
sukimosi.
Ratukas užrakinamas naudojant ne geometrinį,
stabilų stabdžių mechanizmą, suprojektuotą taip,
kad užtikrintų maksimalią saugą ir didelę naudojimo
trukmę.
Išskirtinis šios stabdžių sistemos bruožas yra tas,
kad du ar daugiau transportavimo įrangos ratukų
gali būti vienu metu būti užrakinti svirtimi.
Pedalo ilgį galima reguliuoti, kad būtų galima
patogiai atleisti ir įjungti stabdį. Kitas bruožas yra
mažas darbinis kampas ir vietą taupanti kumštelio
korpuso konstrukcija. Kumštelio korpusas nesisuka pasukamu ratuku.
Spustelėkite čia ir peržiūrėkite gaminio vaizdo įrašą.
„Blickle“ „central-stop“ centrinė stabdžių sistema
(gaminio kodo priesaga: -CS...)
„Blickle“ „Radstop“ ratuko
stabdys
(gaminio kodo priesaga: -RA)
„Blickle“ „Radstop“ ratuko
stabdys
(gaminio kodo priesaga: -RAH)
Transportavimo įrangos ir sunkiojo tipo ratukų
serijoms L bei LH
Ši stabdžių sistema naudoja ne geometrinį
uždarymą, kad būtų išvengta sukamosios galvutės
sukimosi. Šis ne geometrinis sukamosios galvutės
uždarymas palaikomas geometrinio uždarymo
sistema.
Ratukas užrakinamas naudojant ne geometrinį,
stabilų stabdžių mechanizmą, suprojektuotą taip,
kad užtikrintų maksimalią saugą ir didelę naudojimo
trukmę.
Išskirtinis šios stabdžių sistemos bruožas
yra tas, kad du ar daugiau transportavimo įrangos
ratukų gali būti vienu metu būti užrakinti svirtimi.
Pedalo ilgį galima reguliuoti, kad būtų galima
patogiai atleisti ir įjungti stabdį. Kitas bruožas yra
mažas darbinis kampas ir vietą taupanti kumštelio
korpuso konstrukcija. Kumštelio korpusas nesisuka pasukamu ratuku.
Laikymo slėgį galima reguliuoti.
Skirtas sunkiojo tipo ratukams (įjungiamas koja)
ir lengvojo tipo bei kompaktiškiems ratukams
Šioje stabdžių sistemoje naudojamas ne geometrinis
ratukų stabdžių mechanizmas, kuris yra sukurtas
dėl maksimalaus paprastumo, stabilumo, saugos ir
didelės naudojimo trukmės. Ratuko stabdys
valdomas koja ir sukuria itin dideles stabdymo
jėgas, kad būtų apsaugotas net sunkiausias
krovinys. Sistema stabdo abu ratukus dviejų ratukų sistemoje.
„Radstop“ naudojamas kaip sunkiojo tipo ratukų priekinė stabdžių sistema lengvojo tipo bei kompaktiškų ratukų galinė stabdžių sistema.
Sunkiojo tipo ratukai (valdomi rankomis)
Šioje stabdžių sistemoje naudojamas ne geometrinis
ratukų stabdžių mechanizmas, kuris yra sukurtas
dėl maksimalaus paprastumo, stabilumo, saugos ir
didelės naudojimo trukmės. Ratuko stabdys
valdomas ranka ir sukuria itin dideles stabdymo
jėgas, kad būtų apsaugotas net sunkiausias
krovinys. Sistema stabdo abu ratukus dviejų ratukų
sistemoje.
Stabdžiai / platformos užraktai / kėlimo atramos
„Blickle“ būgninis stabdis
(gaminio kodo priesaga: -TB / -TBL / -TBR)
„Blickle“ avarinis stabdis
(gaminio kodo priesaga: -TML / -TMR)
„Blickle“ krautuvo užraktas
(gaminio kodas: FF...)
„Blickle“ kėliklis
(gaminio kodas: WH...)
Šis stabdys veikia paspaudžiant dvi į ratuką
integruotas stabdžių trinkeles link ratuko centro,
kuris veikia kaip stabdžio būgnas.
Būgninis stabdys užtikrina didelį stabdymo
efektyvumą, net jei jam įjungti reikia tik nedidelės
jėgos. Stabdį galima valdyti įvairiais valdikliais,
pavyzdžiui, svirties rankena ar trosu.
Uždaras laikiklis užtikrina, kad stabdžių trinkelės
būtų stipriai apsaugotos nuo korozijos ir nešvarumų.
Tai užtikrina, kad stabdymo efektyvumas išliktų
tolygus, nepaisant drėgmės ir kelio užterštumo toje
vietoje.
Daugiau informacijos rasite čia.
Žr. Būgninis stabdys skyriuje Specialūs sprendimai.
Avarinis stabdys panašus į būgninį stabdį, bet jame
naudojama integruota spyruoklė, skirta stabdyti, kai
stabdys neįjungtas. Stabdį galima atleisti naudojant
svirties rankeną arba trosą.
Daugiau informacijos rasite čia.
Avariniai stabdžiai gali būti pritaikyti kairiarankiams
(gaminio kodo priesaga: -TML) ir dešiniarankiams
(gaminio kodo priesaga: -TMR). Avariniai stabdžiai
taip pat galimi pasukamiems ratukams. Avariniams
stabdžiams be sukamosios galvutės stabdžio su
gaminio kodo priesaga -TM13 ir avariniams
stabdžiams su sukamosios galvutės stabdžiu su
gaminio kodo priesaga -TTM13.
Žr. Avarinis stabdys skyriuje Specialūs sprendimai.
Krautuvo užraktai išlaiko transportavimo įrangą
ramybės būsenos. Jie pritvirtinami tiesiai prie
transportavimo įrangos. Paspaudus pedalą, dalis
krovinio nuimama nuo transportavimo įrangos, jo
nepakeliant.
Paspaudus, krautuvo užraktas pasislenka maždaug
10 mm. Maksimalus paviršiaus kontaktinis slėgis
kartu su tinkamais sukiojamaisiais ir fiksuotaisiais
ratukais yra maždaug 60 kg. Cinkuotas, mėlynai
dekapiruotas, be Cr6.
Žr. Platformos užraktas skyriuje Specialūs sprendimai.
Daugiau informacijos rasite čia.
Gaminio kodas |
Visas aukštis |
Visas aukštis |
||
FF 100-1 |
108 |
138 |
||
FF 125-1 |
133 |
163 |
||
FF 125 |
142 |
180 |
||
FF 150 |
170 |
208 |
||
FF 160 |
175 |
213 |
||
FF 200 |
217 |
255 |
„Blickle“ kėlikliai naudojami transportavimo įrangai
pakelti esant ramybės būsenai. Jie pritvirtinami
tiesiai prie transportavimo įrangos. Paspaudus
pedalą, transportavimo įranga pakeliama.
Kėlikliai gali būti derinami su įvairių serijų ratukais.
Kėlikliai geriausiai veikia tada, kai visas įjungto
kėliklio aukštis (H1) yra 5 mm didesnis už visą fiksuotųjų ir pasukamų ratukų aukštį. Priklausomai
nuo operatoriaus svorio, jie gali užtikrinti 150–250
kg kėlimo jėgą. Pakėlus vertikalioji kėliklio apkrova
neturi viršyti 500 kg.
Žr.Kėlikliai skyriuje Specialūs sprendimai.
Gaminio kodas |
Visas aukštis |
Visas aukštis |
||
WH 160 |
166 |
209 |
||
WH 200 |
207 |
250 |
||
WH 250 |
257 |
300 |
Krypties užraktas
„Blickle“ kryptinis užraktas
presuotiems plieniniams pasukamiems
ratukams
(gaminio kodas: RI...)
„Blickle“ kryptinis užraktas
suvirintiems plieniniams pasukamiems
ratukams
(gaminio kodo priesaga: -RI4)
„Blickle“ kryptinis užraktas
sunkiojo tipo pasukamiems
ratukams
(gaminio kodo priesaga: -RI4H)
„Blickle“ krypties užraktas ir
ratukų stabdis sintetiniams
pasukamiems ratukams
(gaminio kodo priesaga: -RIFI)
Kryptiniai užraktai fiksuoja pasukamo ratuko sukimosi iš anksto nustatytomis kryptimis judesį.
Kai įjungiamas kryptinis užraktas, pasukamas
ratukas veikia kaip fiksuotasis ratukas.
Šis kryptinis užraktas pateikiamas kaip atskira dalis
ir yra montuojamas kartu su pasukamu ratuku. Jis
taip pat gali būti montuojamas vėliau, nes nereikia
atlikti konstrukcinių pasukamo ratuko laikiklio pakeitimų..
Ši parinktis siūloma plačiam pasukamų ratukų serijų
asortimentui.
Kryptiniai užraktai fiksuoja pasukamo ratuko sukimosi iš anksto nustatytomis kryptimis judesį.
Kai įjungiamas kryptinis užraktas, pasukamas
ratukas veikia kaip fiksuotasis ratukas.
Šis kryptinis užraktas yra integruotas įtaisas,
suvirintas su viršutine plokštele. Be standartinės 90°
padėties, jį galima naudoti kliento nustatytose
fi ksavimo padėtyse (gaminio kodo priesaga: -RI4,
keturios fi ksavimo padėtys). Ši versija yra tvirta ir
skirta naudoti su sunkiojo tipo ratukais.
Ši parinktis siūloma plačiam sunkiojo tipo suvirintų
plieninių pasukamų ratukų asortimentui.
Kryptiniai užraktai fiksuoja pasukamo ratuko sukimosi iš anksto nustatytomis kryptimis judesį.
Kai įjungiamas kryptinis užraktas, pasukamas
ratukas veikia kaip fiksuotasis ratukas.
Šis kryptinis užraktas yra įtaisas, integruotas su
viršutine plokštele. Šis kryptinis užraktas suteikia
keturias fi ksavimo padėtis (90°), gaunamas
naudojant fi ksavimo varžtą. Ši versija yra ypač tvirta
ir skirta naudoti su sunkiojo tipo ratukais.
Ši parinktis siūloma plačiam sunkiojo tipo suvirintų
plieninių pasukamų ratukų asortimentui..
„Blickle MOVE“ serijos pasukamiems ratukams,
kurių ratuko skersmuo yra 125 mm, siūlomas
kombinuotas kryptinis užraktas ir ratuko stabdys.
Jis valdomas dviejų dalių kojine svirtimi. Kairioji
svirtis įjungia visą užrakto sistemą. Dešinioji svirtis
įjungia kryptinį užraktą.
Ši „galinė“ stabdžių sistema iš pradžių naudoja
geometrinį uždarymą, kad būtų išvengta pasukamos
galvos sukimosi. Sukamoji galvutė užfiksuojama,
uždarant stabdžių spyruoklę dantytame rutuliniame
diske. Antrame etape ratukas užrakinamas
naudojant ne geometrinį stabdžių mechanizmą.
Krypties užraktų detalė
Kitos parinktys
Automatinis krypties nustatymo
įtaisas
(gaminio kodo priesaga: -RIR2)
Sriegio apsauga
(gaminio kodo priesaga: -FA bzw. „KA“ oder „KF“ in der Artikel-Nr.)
Kojų apsaugas
(gaminio kodo priesaga: -FS, -FP bzw. -FG)
Buferis
(gaminio kodas: AW..., AG... bzw. ARG...)
Stebulės dangtelis galiniam ratukui
„STARLOCK®“ dangtelis, pagamintas
iš nerūdijančiojo plieno
(gaminio kodas: ST-KA...)
PTFE dengta nerūdijančiojo
plieno ašies įvorė
(gaminio kodas: XAT...)
Krypties nustatymo įtaisai nukreipia neapkrautos
būsenos pasukamą ratuką iš anksto nustatyta
kryptimi. Šis mechanizmas sumažina problemas,
turinčias įtakos transportavimo įrangos, naudojamos
automatizuotose įstaigose ir pakrovimo bei
iškrovimo vietose, tvarkymui.
RIR2 mechanizmas yra suprojektuotas taip, kad
padidėtų naudojimo trukmė.
Į produkto vaizdo įrašą
Galimos specialios versijos su pritaikytomis laikymo
jėgomis bei jungiamosiomis detalėmis.
Sriegio apsaugos diskai gaminami iš cinkuoto,
mėlynai pasyvuoto, presuoto plieno be Cr6 (gaminio
kodo priesaga: -FA) arba naudojant plastikinius
įpurškiamuosius liejinius (KA arba KF gaminio kode).
Jie neleidžia sriegiams vyniotis aplink ratuko ašį ir
blokuoti ratukus.
KA versijos sriegio apsauga apgaubia ratuko
stebulę.
KF versijos sriegio apsauga apgaubia ir stebulę, ir
centrinį ratuko strypą.
Ši parinktis siūloma plačiam sukiojamųjų ir fiksuotųjų ratukų serijų asortimentui.
Kojų apsaugas yra pagamintas iš cinkuoto, mėlynai
pasyvuoto, presuoto plieno be Cr6 (gaminio kodo
priesaga: -FS). Suvirintų plieninių ratukų (LO/LS serijos)) kojų apsaugas yra tvirta suvirinta
konstrukcija. Korozijai atsparių nerūdijančiojo plieno
ratukų kojų apsaugas yra pagamintas iš smūgiams
atsparios sintetinės medžiagos (polietileno, gaminio
kodo priesaga: -FP). Kojų apsaugas yra pritvirtinta
varžtais arba privirintas prie laikiklio ir apsaugo nuo
kojų sužalojimų. Paprastai ji yra 15–25 mm atstumu
nuo grindų.
Norint užtikrinti kitokį atstumą nuo grindų, gali būti
pateikta speciali versija. Taip pat siūlomos
spyruoklinės, cinkuotos, mėlynai pasyvuotos versijos
be Cr6 (gaminio kodo priesaga: -FG).
Ši parinktis siūloma plačiam sukiojamųjų ir fiksuotųjų ratukų serijų asortimentui.
Buferiai sumažina sienų ir transporto priemonių
pažeidimo riziką susidūrimo atveju.
Apvalių ir kvadratinių įvorių buferiai yra pagaminti iš
polietileno arba kietos gumos ir yra pilkšvos,
sidabrinės bei pilkos spalvos. Jie pritvirtinti arba
sujungti su vamzdiniais rėmais transporto priemonių
išorinėse vietose.
Besisukantys buferiai (gaminio kodo priesaga:
-AMW (X), -AMG (X)) taip pat siūlomi sintetiniams „Blickle WAVE“ ratukams. Jie taip pat neleidžia
braižyti sienų. Varžtas naudojamas buferiams montuoti tiesiai prie
ratukų.
Stebulės dangteliai yra pagaminti iš cinkuoto,
mėlynai pasyvuoto, presuoto plieno be Cr6.
Jie apsaugo galinių ratukų išorinį rutulinį guolį nuo
nešvarumų, dulkių ir pan., taip pat uždengia ašies
galą ir ratuko jungiamąją detalę. Galiniuose ratukuose rutulinis guolis yra šiek tiek įdubęs stebulės
išorėje. Tai leidžia lengviau uždėti stebulės dangtelį
ant ratuko stebulės. Tai sumažina spaudžiamąjį ilgį.
Ši parinktis siūloma plačiam ratukų serijų
asortimentui.
„STARLOCK®“ dangteliai yra paprastas būdas lengvojo tipo ratukams ant ašies tvirtinti. Ratukas dedamas ant ašies kaip galinis ratukas, o „STARLOCK®“ dangtelis užspaudžiamas ant išorinio ašies galo. „STARLOCK®“ dangteliai siūlomi ašims, kurių skersmuo: 12, 15, 20 ir 25 mm.
Tefl onu padengtą nerūdijančiojo plieno ašies įvorę
sudaro nerūdijančiojo plieno ašies įvorė ir tefl ono
danga. Besisukant ir esant apkrovai, tefl ono danga
išsiplečia į ratuko cilindrinės angos vidų. Tai
užtikrina pageidaujamą poravimą (tefl onas /
nerūdijantysis plienas) su išskirtinėmis slydimo
savybėmis. Tai taip pat sumažina skleidžiamą
triukšmą.
Ši parinktis galima daugeliui karščiui atsparių
ratukų serijų. Norėdami gauti daugiau informacijos, žr. skyrių
„Versijos / parinktys“ atitinkamuose puslapiuose.
Įvairūs karščiui atsparūs ratukai iš PHN ir VKHT ratukų serijų standartiškai pateikiami su tefl onu
dengta ašies įvore.