Versijos / variantai

Stabdžių sistemos

„Blickle“ ratuko ir pasukamos galvutės stabdis

Stabdžių sistemos neleidžia pasukamiems ratukams riedėti arba pasisukti stovint (rato ir pasukamos galvutės stabdis). Naudojamos „priekinės“, „galinės“, „fiksuotos“ ir „centrinės“ stabdžių sistemos. „Priekinės“ stabdžių sistemos yra priekyje, palyginti su važiavimo kryptimi. „Galinės“ stabdžių sistemos sumontuotos ratukų gale. „Fiksuotos“ stabdžių sistemos nesisuka su pasukama galvute, o stabdžio pedalas visada išlieka toje pačioje padėtyje. „Centrinėse“ stabdžių sistemose naudojama viena svirtis, skirta stabdyti du ar daugiau transportavimo įrangos ratukų.

Stabdžių sistema turėtų būti parenkama atidžiai įvertinus patogumą naudotojui, įrengimo sąlygas ir naudotojui skirtas nelaimingų atsitikimų prevencijos priemones. Fiksavimo jėgos bus sumažintos naudojant ratą su labai minkštu protektoriumi / padanga (pvz., ratų serijos VW, VWPP, P, PK, PS).

„Blickle“ stabdžiai
Skirtumas tarp užrakinimo sistemos ir stabdžių yra tas, kad užrakinimo sistema naudojama transportavimo priemonei užfiksuoti, kai ji sustoja. Transportavimo įrangai judant, norint sumažinti greitį, galima naudoti stabdį. Stabdžiai paprastai taip pat gali būti naudojami kaip užraktai.

„Blickle“ ratuko ir pasukamos galvutės stabdys „stop-fix
„Blickle“ ratuko ir pasukamos galvutės stabdys „stop-top
„Blickle“ „ideal-stop“ ratuko ir pasukamos galvutės stabdys
„Blickle“ centrinio stabdiklio centrinė stabdžių sistema (LE ir LK serijos)

„Blickle“ „stop-fix“ ratuko ir pasukamos galvutės stabdys
(gaminio kodo priesaga: -FI)

„Blickle“ „stop-top“ ratuko ir pasukamos galvutės stabdys
(gaminio kodo priesaga: -ST)

„Blickle“ „ideal-stop“ ratuko ir pasukamos galvutės stabdys
(gaminio kodo priesaga: -IS)

„Blickle“ „central-stop“ centrinė stabdžių sistema
(gaminio kodo priesaga: -CS...)

Lengvojo tipo, transportavimo įrangos ir didelio atsparumo ratukams

Ši galinė stabdžių sistema naudoja geometrinį uždarymą (LUH serija:: negeometrinis), kad būtų išvengta pasukamojo mazgo sukimosi. Ratukas fiksuojamas naudojant negeometrinį, stabilų stabdžių mechanizmą, kuris yra sukurtas siekiant maksimalios saugos ir didelės naudojimo trukmės. Pasukamasis mazgas užfiksuojamas vietoje, uždarant stabdžių spyruoklę dantytame rutuliniame diske. Ratukas taip pat užblokuojamas dėl specialios spyruoklės konstrukcijos. (LUH serija: pasukamojo mazgo negeometrinis fiksavimas).
Daugiau informacijos rasite čia.

LK ir LKX (nuo 125 x 50 mm ratuko skersmens), LUH ir LH serijų laikiklių laikymo slėgį galima reguliuoti.

Ši stabdžių sistema buvo sukurta taip, kad būtų kuo labiau sumažintas pasukimo spindulys.

Transportavimo įrangos ir sunkiojo tipo ratukams

Ši priekinė stabdžių sistema naudoja ne geometrinį uždarymą, kad būtų išvengta sukamosios galvutės sukimosi. Ratukas užrakinamas naudojant ne geometrinį, stabilų stabdžių mechanizmą, suprojektuotą taip, kad užtikrintų maksimalią saugą ir didelę naudojimo trukmę.

Laikymo slėgį galima reguliuoti.

Pedalo sukimosi spindulys paprastai yra ratuko sukimosi diapazone.
Daugiau informacijos: čia

 

Transportavimo įrangos ir sunkiojo tipo ratukams

Šios „fiksuotos“ stabdžių sistemos pedalas visada išlieka toje pačioje padėtyje, užuot sukdamasis su pasukamu ratuku. Ne geometrinė sistema neleidžia sukiojamai galvutei suktis. Tam tikroms ratukų serijoms ir dydžiams naudojamas tiek ne geometrinis, tiek geometrinis uždarymas. Ratukas uždaromas naudojant ne geometrinį ratukų stabdžių mechanizmą, kuris yra sukurtas dėl maksimalaus stabilumo, saugos ir didelės naudojimo trukmės.

L, LH ir LK serijų transportavimo įrangos ratukų (nuo 150 mm ratuko skersmens) laikymo slėgį galima reguliuoti.

„Ideal-stop“ pedalas standartiškai tiekiamas su dviem angomis. Tai leidžia sujungti du pasukamus ratukus arba naudoti svirties rankeną, norint vienu metu valdyti du pedalus.
Daugiau informacijos rasite čia.

LK ir LH serijos ratukų laikikliuose su šia užrakto sistema visas aukštis yra 17 mm didesnis nei ratukų, kurie nenaudoja „ideal-stop“ sistemos. Sintetinė adapterio plokštelė (gaminio kodas: AP3-17) siūloma ratukų be stabdžių sistemos aukščio skirtumui kompensuoti. Žr. „Versijos / parinktys“ atitinkamuose puslapiuose.

Transportavimo įrangos ratukų serijoms LE ir LK

Ši stabdžių sistema naudoja ne geometrinį uždarymą, kad būtų išvengta sukamosios galvutės sukimosi. Ratukas užrakinamas naudojant ne geometrinį, stabilų stabdžių mechanizmą, suprojektuotą taip, kad užtikrintų maksimalią saugą ir didelę naudojimo trukmę.

Išskirtinis šios stabdžių sistemos bruožas yra tas, kad du ar daugiau transportavimo įrangos ratukų gali būti vienu metu būti užrakinti svirtimi. Pedalo ilgį galima reguliuoti, kad būtų galima patogiai atleisti ir įjungti stabdį. Kitas bruožas yra mažas darbinis kampas ir vietą taupanti kumštelio korpuso konstrukcija. Kumštelio korpusas nesisuka pasukamu ratuku.
Spustelėkite čia ir peržiūrėkite gaminio vaizdo įrašą.

„Blickle“ centrinio stabdiklio centrinė stabdžių sistema (L ir LH serijos)
„Blickle Radstop“ centrinė stabdžių sistema (įjungiama pėda)
„Blickle Radstop“ centrinė stabdžių sistema (įjungiama ranka)

„Blickle“ „central-stop“ centrinė stabdžių sistema
(gaminio kodo priesaga: -CS...)

„Blickle“ „Radstop“ ratuko stabdys
(gaminio kodo priesaga: -RA)

„Blickle“ „Radstop“ ratuko stabdys
(gaminio kodo priesaga: -RAH)

Transportavimo įrangos ir sunkiojo tipo ratukų serijoms L bei LH

Ši stabdžių sistema naudoja ne geometrinį uždarymą, kad būtų išvengta sukamosios galvutės sukimosi. Šis ne geometrinis sukamosios galvutės uždarymas palaikomas geometrinio uždarymo sistema. Ratukas užrakinamas naudojant ne geometrinį, stabilų stabdžių mechanizmą, suprojektuotą taip, kad užtikrintų maksimalią saugą ir didelę naudojimo trukmę.

Išskirtinis šios stabdžių sistemos bruožas yra tas, kad du ar daugiau transportavimo įrangos ratukų gali būti vienu metu būti užrakinti svirtimi. Pedalo ilgį galima reguliuoti, kad būtų galima patogiai atleisti ir įjungti stabdį. Kitas bruožas yra mažas darbinis kampas ir vietą taupanti kumštelio korpuso konstrukcija. Kumštelio korpusas nesisuka pasukamu ratuku.

Laikymo slėgį galima reguliuoti.

Skirtas sunkiojo tipo ratukams (įjungiamas koja) ir lengvojo tipo bei kompaktiškiems ratukams

Šioje stabdžių sistemoje naudojamas ne geometrinis ratukų stabdžių mechanizmas, kuris yra sukurtas dėl maksimalaus paprastumo, stabilumo, saugos ir didelės naudojimo trukmės. Ratuko stabdys valdomas koja ir sukuria itin dideles stabdymo jėgas, kad būtų apsaugotas net sunkiausias krovinys. Sistema stabdo abu ratukus dviejų ratukų sistemoje.

„Radstop“ naudojamas kaip sunkiojo tipo ratukų priekinė stabdžių sistema lengvojo tipo bei kompaktiškų ratukų galinė stabdžių sistema.

Sunkiojo tipo ratukai (valdomi rankomis)

Šioje stabdžių sistemoje naudojamas ne geometrinis ratukų stabdžių mechanizmas, kuris yra sukurtas dėl maksimalaus paprastumo, stabilumo, saugos ir didelės naudojimo trukmės. Ratuko stabdys valdomas ranka ir sukuria itin dideles stabdymo jėgas, kad būtų apsaugotas net sunkiausias krovinys. Sistema stabdo abu ratukus dviejų ratukų sistemoje.

Stabdžiai / platformos užraktai / kėlimo atramos

„Blickle“ būgninis stabdys
„Blickle“ avarinis stabdys
„Blickle“ platformos užraktas
„Blickle“ kėliklis

„Blickle“ būgninis stabdis
(gaminio kodo priesaga: -TB / -TBL / -TBR)

„Blickle“ avarinis stabdis
(gaminio kodo priesaga: -TML / -TMR)

„Blickle“ krautuvo užraktas
(gaminio kodas: FF...)

„Blickle“ kėliklis
(gaminio kodas: WH...)

Šis stabdys veikia paspaudžiant dvi į ratuką integruotas stabdžių trinkeles link ratuko centro, kuris veikia kaip stabdžio būgnas. Būgninis stabdys užtikrina didelį stabdymo efektyvumą, net jei jam įjungti reikia tik nedidelės jėgos. Stabdį galima valdyti įvairiais valdikliais, pavyzdžiui, svirties rankena ar trosu.
Uždaras laikiklis užtikrina, kad stabdžių trinkelės būtų stipriai apsaugotos nuo korozijos ir nešvarumų. Tai užtikrina, kad stabdymo efektyvumas išliktų tolygus, nepaisant drėgmės ir kelio užterštumo toje vietoje.
Daugiau informacijos rasite čia.

Žr. Būgninis stabdys skyriuje Specialūs sprendimai.

Avarinis stabdys panašus į būgninį stabdį, bet jame naudojama integruota spyruoklė, skirta stabdyti, kai stabdys neįjungtas. Stabdį galima atleisti naudojant svirties rankeną arba trosą.
Daugiau informacijos rasite čia.

Avariniai stabdžiai gali būti pritaikyti kairiarankiams (gaminio kodo priesaga: -TML) ir dešiniarankiams (gaminio kodo priesaga: -TMR). Avariniai stabdžiai taip pat galimi pasukamiems ratukams. Avariniams stabdžiams be sukamosios galvutės stabdžio su gaminio kodo priesaga -TM13 ir avariniams stabdžiams su sukamosios galvutės stabdžiu su gaminio kodo priesaga -TTM13.

Žr. Avarinis stabdys skyriuje Specialūs sprendimai.

Krautuvo užraktai išlaiko transportavimo įrangą ramybės būsenos. Jie pritvirtinami tiesiai prie transportavimo įrangos. Paspaudus pedalą, dalis krovinio nuimama nuo transportavimo įrangos, jo nepakeliant.

Paspaudus, krautuvo užraktas pasislenka maždaug 10 mm. Maksimalus paviršiaus kontaktinis slėgis kartu su tinkamais sukiojamaisiais ir fiksuotaisiais ratukais yra maždaug 60 kg. Cinkuotas, mėlynai dekapiruotas, be Cr6.

Žr. Platformos užraktas skyriuje Specialūs sprendimai.
Daugiau informacijos rasite čia.



Gaminio kodas

 

Visas aukštis
neįjungus
(H0) [mm]

 

Visas aukštis
įjungus
(H1) [mm]

FF 100-1


108

 

138

FF 125-1

 

133

 

163

FF 125

 

142

 

180

FF 150

 

170

 

208

FF 160

 

175

 

213

FF 200

 

217

 

255

„Blickle“ kėlikliai naudojami transportavimo įrangai pakelti esant ramybės būsenai. Jie pritvirtinami tiesiai prie transportavimo įrangos. Paspaudus pedalą, transportavimo įranga pakeliama.

Kėlikliai gali būti derinami su įvairių serijų ratukais. Kėlikliai geriausiai veikia tada, kai visas įjungto kėliklio aukštis (H1) yra 5 mm didesnis už visą fiksuotųjų ir pasukamų ratukų aukštį. Priklausomai nuo operatoriaus svorio, jie gali užtikrinti 150–250 kg kėlimo jėgą. Pakėlus vertikalioji kėliklio apkrova neturi viršyti 500 kg.

Žr.Kėlikliai skyriuje Specialūs sprendimai.



Gaminio kodas  

Visas aukštis
neįjungus
(H0) [mm]

 

Visas aukštis
įjungus
(H1) [mm]

WH 160

 

166

 

209

WH 200

 

207

 

250

WH 250

 

257


300


 
 
 
Brėžinys – „Blickle“ platformos užraktas
Brėžinys – „Blickle“ kėlimo atrama

Krypties užraktas

„Blickle“ krypties užraktai, skirti lakštinio plieno pasukamiems ratukams
„Blickle“ krypties užraktai, skirti suvirinto plieno pasukamiems ratukams
„Blickle“ krypties užraktai, skirti didelės apkrovos pasukamiems ratukams
„Blickle“ krypties užraktas ir rato stabdys sintetiniams pasukamiems ratukams

„Blickle“ kryptinis užraktas presuotiems plieniniams pasukamiems ratukams
(gaminio kodas: RI...)

„Blickle“ kryptinis užraktas suvirintiems plieniniams pasukamiems ratukams
(gaminio kodo priesaga: -RI4)

„Blickle“ kryptinis užraktas sunkiojo tipo pasukamiems ratukams
(gaminio kodo priesaga: -RI4H)

„Blickle“ krypties užraktas ir ratukų stabdis sintetiniams pasukamiems ratukams
(gaminio kodo priesaga: -RIFI)

Kryptiniai užraktai fiksuoja pasukamo ratuko sukimosi iš anksto nustatytomis kryptimis judesį. Kai įjungiamas kryptinis užraktas, pasukamas ratukas veikia kaip fiksuotasis ratukas.

Šis kryptinis užraktas pateikiamas kaip atskira dalis ir yra montuojamas kartu su pasukamu ratuku. Jis taip pat gali būti montuojamas vėliau, nes nereikia atlikti konstrukcinių pasukamo ratuko laikiklio pakeitimų..

Ši parinktis siūloma plačiam pasukamų ratukų serijų asortimentui.

Kryptiniai užraktai fiksuoja pasukamo ratuko sukimosi iš anksto nustatytomis kryptimis judesį. Kai įjungiamas kryptinis užraktas, pasukamas ratukas veikia kaip fiksuotasis ratukas.

Šis kryptinis užraktas yra integruotas įtaisas, suvirintas su viršutine plokštele. Be standartinės 90° padėties, jį galima naudoti kliento nustatytose fi ksavimo padėtyse (gaminio kodo priesaga: -RI4, keturios fi ksavimo padėtys). Ši versija yra tvirta ir skirta naudoti su sunkiojo tipo ratukais.

Ši parinktis siūloma plačiam sunkiojo tipo suvirintų plieninių pasukamų ratukų asortimentui.

Kryptiniai užraktai fiksuoja pasukamo ratuko sukimosi iš anksto nustatytomis kryptimis judesį. Kai įjungiamas kryptinis užraktas, pasukamas ratukas veikia kaip fiksuotasis ratukas.

Šis kryptinis užraktas yra įtaisas, integruotas su viršutine plokštele. Šis kryptinis užraktas suteikia keturias fi ksavimo padėtis (90°), gaunamas naudojant fi ksavimo varžtą. Ši versija yra ypač tvirta ir skirta naudoti su sunkiojo tipo ratukais.

Ši parinktis siūloma plačiam sunkiojo tipo suvirintų plieninių pasukamų ratukų asortimentui..

„Blickle MOVE“ serijos pasukamiems ratukams, kurių ratuko skersmuo yra 125 mm, siūlomas kombinuotas kryptinis užraktas ir ratuko stabdys. Jis valdomas dviejų dalių kojine svirtimi. Kairioji svirtis įjungia visą užrakto sistemą. Dešinioji svirtis įjungia kryptinį užraktą.

Ši „galinė“ stabdžių sistema iš pradžių naudoja geometrinį uždarymą, kad būtų išvengta pasukamos galvos sukimosi. Sukamoji galvutė užfiksuojama, uždarant stabdžių spyruoklę dantytame rutuliniame diske. Antrame etape ratukas užrakinamas naudojant ne geometrinį stabdžių mechanizmą.

Krypties užraktų detalė

Krypties užraktų detalė

Kitos parinktys

Automatinis krypties nustatymo įtaisas
Sriegio apsaugas
Pėdų apsaugas
Buferis
Stebulės dangtelis galiniam ratukui
STARLOCK® dangtelis, pagamintas iš nerūdijančiojo plieno
Teflonu padengta nerūdijančiojo plieno ašies įvorė

Automatinis krypties nustatymo įtaisas
(gaminio kodo priesaga: -RIR2)

Sriegio apsauga
(gaminio kodo priesaga: -FA bzw. „KA“ oder „KF“ in der Artikel-Nr.)

Kojų apsaugas
(gaminio kodo priesaga: -FS, -FP bzw. -FG)

Buferis
(gaminio kodas: AW..., AG... bzw. ARG...)

Stebulės dangtelis galiniam ratukui

„STARLOCK®“ dangtelis, pagamintas iš nerūdijančiojo plieno
(gaminio kodas: ST-KA...)

PTFE dengta nerūdijančiojo plieno ašies įvorė
(gaminio kodas: XAT...)

Krypties nustatymo įtaisai nukreipia neapkrautos būsenos pasukamą ratuką iš anksto nustatyta kryptimi. Šis mechanizmas sumažina problemas, turinčias įtakos transportavimo įrangos, naudojamos automatizuotose įstaigose ir pakrovimo bei iškrovimo vietose, tvarkymui.

RIR2 mechanizmas yra suprojektuotas taip, kad padidėtų naudojimo trukmė.
Į produkto vaizdo įrašą

Galimos specialios versijos su pritaikytomis laikymo jėgomis bei jungiamosiomis detalėmis.

Sriegio apsaugos diskai gaminami iš cinkuoto, mėlynai pasyvuoto, presuoto plieno be Cr6 (gaminio kodo priesaga: -FA) arba naudojant plastikinius įpurškiamuosius liejinius (KA arba KF gaminio kode). Jie neleidžia sriegiams vyniotis aplink ratuko ašį ir blokuoti ratukus.

KA versijos sriegio apsauga apgaubia ratuko stebulę.

KF versijos sriegio apsauga apgaubia ir stebulę, ir centrinį ratuko strypą.

Ši parinktis siūloma plačiam sukiojamųjų ir fiksuotųjų ratukų serijų asortimentui.

Kojų apsaugas yra pagamintas iš cinkuoto, mėlynai pasyvuoto, presuoto plieno be Cr6 (gaminio kodo priesaga: -FS). Suvirintų plieninių ratukų (LO/LS serijos)) kojų apsaugas yra tvirta suvirinta konstrukcija. Korozijai atsparių nerūdijančiojo plieno ratukų kojų apsaugas yra pagamintas iš smūgiams atsparios sintetinės medžiagos (polietileno, gaminio kodo priesaga: -FP). Kojų apsaugas yra pritvirtinta varžtais arba privirintas prie laikiklio ir apsaugo nuo kojų sužalojimų. Paprastai ji yra 15–25 mm atstumu nuo grindų.

Norint užtikrinti kitokį atstumą nuo grindų, gali būti pateikta speciali versija. Taip pat siūlomos spyruoklinės, cinkuotos, mėlynai pasyvuotos versijos be Cr6 (gaminio kodo priesaga: -FG).

Ši parinktis siūloma plačiam sukiojamųjų ir fiksuotųjų ratukų serijų asortimentui.

Buferiai sumažina sienų ir transporto priemonių pažeidimo riziką susidūrimo atveju. Apvalių ir kvadratinių įvorių buferiai yra pagaminti iš polietileno arba kietos gumos ir yra pilkšvos, sidabrinės bei pilkos spalvos. Jie pritvirtinti arba sujungti su vamzdiniais rėmais transporto priemonių išorinėse vietose.

Besisukantys buferiai (gaminio kodo priesaga: -AMW (X), -AMG (X)) taip pat siūlomi sintetiniams „Blickle WAVE“ ratukams. Jie taip pat neleidžia braižyti sienų. Varžtas naudojamas buferiams montuoti tiesiai prie ratukų.

Stebulės dangteliai yra pagaminti iš cinkuoto, mėlynai pasyvuoto, presuoto plieno be Cr6. Jie apsaugo galinių ratukų išorinį rutulinį guolį nuo nešvarumų, dulkių ir pan., taip pat uždengia ašies galą ir ratuko jungiamąją detalę. Galiniuose ratukuose rutulinis guolis yra šiek tiek įdubęs stebulės išorėje. Tai leidžia lengviau uždėti stebulės dangtelį ant ratuko stebulės. Tai sumažina spaudžiamąjį ilgį.

Ši parinktis siūloma plačiam ratukų serijų asortimentui.

„STARLOCK®“ dangteliai yra paprastas būdas lengvojo tipo ratukams ant ašies tvirtinti. Ratukas dedamas ant ašies kaip galinis ratukas, o „STARLOCK®“ dangtelis užspaudžiamas ant išorinio ašies galo. „STARLOCK®“ dangteliai siūlomi ašims, kurių skersmuo: 12, 15, 20 ir 25 mm.

Tefl onu padengtą nerūdijančiojo plieno ašies įvorę sudaro nerūdijančiojo plieno ašies įvorė ir tefl ono danga. Besisukant ir esant apkrovai, tefl ono danga išsiplečia į ratuko cilindrinės angos vidų. Tai užtikrina pageidaujamą poravimą (tefl onas / nerūdijantysis plienas) su išskirtinėmis slydimo savybėmis. Tai taip pat sumažina skleidžiamą triukšmą.

Ši parinktis galima daugeliui karščiui atsparių ratukų serijų. Norėdami gauti daugiau informacijos, žr. skyrių „Versijos / parinktys“ atitinkamuose puslapiuose. Įvairūs karščiui atsparūs ratukai iš PHN ir VKHT ratukų serijų standartiškai pateikiami su tefl onu dengta ašies įvore.

Spyruoklinis kojų apsaugas
spyruoklinis kojų apsaugas