Lankstumas ir sauga ant bėgių arba ant kelio
Iš presuoto lieto nailono pagaminti ratai su flanšais ir integruotais atvirkščiai veikiančiais stabdžiais SPKGSPO 143/25K-TML-946188 ir SPKGSPO 143/25K-TMR-947479
Klientas
…yra stambi Šveicarijos ugniagesių transporto priemonių ir motorizuotų purškimo sistemų gamintojas. Per daugiau nei 30 gyvavimo metų bendrovė pristatė daugiau nei 900 transporto priemonių. Nuo pat įkūrimo bendrovė savo gamykloje Recherswil mieste renka pagarsėjusios šveicariškos kokybės transporto priemones.
Iššūkis
Klientas anksčiau pirko ir naudojo pagamintas konteinerių su ratukais važiuokles. Kadangi galutiniai klientai norėjo daugiau lankstumo ir papildomų funkcijų, transporto priemonių gamintojas sukūrė savo važiuoklę esamai įrangos platformai.
Planuojant buvo atsižvelgta į tai, kad Šveicarijoje tarnauja beveik išimtinai karinių ugniagesių komandų darbuotojai. Dėl praktinės patirties galimybių trūkumo įranga turi būti kuo paprastesnė, tačiau vis tiek labai tvirta. Kita sunkinanti aplinkybė buvo skirtingos sąlygomis skirtingose dislokavimo vietose. Atliekant gelbėjimo darbus, važiuoklei keliami kitokie reikalavimai nei gesinimo įrangai, o sąlygos mieste skiriasi nuo sąlygų kaimo vietovėse. Be to, konteinerių su ratukais važiuoklė turėjo būti pritaikyta naudoti ant bėgių ir savaime sustoti, kai yra nenaudojama.
Mūsų sprendimas
Mūsų sukurtą bazinę važiuoklę sudaro du pasukami L-ALTH serijos ratukai ir du fiksuoti ratukai su integruotu atvirkščiai veikiančiu stabdžiu iš B-GTH serijos. Ratukai yra su poliuretano protektoriumi. „Blickle Extrathane®“. Po išsamių diskusijų su klientu „Blickle“ inžinieriai papildomai suprojektavo tinkamus ratukus su flanšais, kad juos būtų galima saugiai naudoti ant geležinkelio bėgių: „Blickle“ratų serijos SPKGSPO ratai su flanšu, pagaminti iš aukštos kokybės presuoto lieto nailono, tvirtinami prie vežimėlio važiuoklės, kurią galima pailginti, kad prireikus konteineriai su ratukais būtų tinkami važiuoti bėgiais. Dėl iš anksto įtempto integruoto būgninio stabdžio su atvirkščiai veikiančia sistema ant dviejų iš keturių ratų su flanšais vežimėlis pajudės tik tada, kai ugniagesys aktyviai atleis stabdžius. Nenaudojama sistema užsirakina integruota spyruokle, kuri užtikrina stabdymo efektyvumą. Šis principas taikomas tiek fiksuotiems bazinės važiuoklės ratukams (kai ratai su flanšais neištraukti), tiek pailgintai važiuoklei su savaime sustojančiais ratais su flanšais.
Stabdžių sistemų uždaro kronšteino konstrukcija taip pat stipriai saugo stabdžių trinkeles nuo korozijos ir nešvarumų. Tai užtikrina, kad stabdymo efektyvumas išliktų tolygus, nepaisant drėgmės ir kelio užterštumo toje vietoje.
Rezultatas
Atlikus išsamius prototipų bandymus paaiškėjo, kad „Blickle“ konstrukcija yra daugiau nei pajėgi. Klientas yra labai patenkintas nauja važiuokle, kuri itin gerai pasirodys rinkoje. Būsimose važiuoklėse nuo šiol bus tvirtinami tik „Blickle“ ratukai, o jei reikia – ir papildomi „Blickle“ ratai su flanšais ir atvirkščiai veikiančiais stabdžiais, kad būtų galima naudoti ant bėgių.
SPKGSPO 143/25K-TML-946188 ir SPKGSPO 143/25K-TMR-947479 gaminio privalumai ir techninė informacija
- Ratas su flanšu iš smūgiams atsparaus presuoto lieto nailono (PA6G)
- Palyginus su plieniniu rato centru, nailoninis rato centras turi šiuos privalumus:
∘ sumažintas svoris
∘ atsparumas korozijai
∘ sumažinta kaina