7 000 ratukų Roterdamui

„Blickle“ sukuria specialiai Maastunnel tunelio eskalatoriams pritaikytą sprendimą

Klientas

1 070 metrų ilgio Maastunnel tunelis driekiasi po Nieuwe Maas upe. Tuneliu kasdien naudojasi daugiau kaip 75 000 motorinių transporto priemonių ir 7 000 dviračių bei mopedų. Tunelyje taip pat yra aštuoni eskalatoriai šimtams pėsčiųjų, kurie eina juo kasdien. Kiekvienas eskalatorius yra 45 metrų ilgio ir 30 laipsnių nuolydžiu leidžiasi iki 21 metro gylio po žeme. Eskalatoriai buvo įvertinti kaip tunelio įrenginių kapitalinio remonto dalis. Roterdamo ekspertai nustatė, kad jų ratukai metams bėgant nusidėvėjo. Ieškodama pakaitalo, miesto administracija tai, ko ieškojo, rado Rozenfelde.


Iššūkis

Transportavimo ekspertai ieškojo „geriausių ratukų eskalatoriams Maastunnel nacionaliniame paminkle“. Kad eskalatoriai tinkamai veiktų, reikėjo 3 500 riedėjimo ratukų ir grandinės ratukų. Pritaikytas sprendimas buvo vienintelis atsakymas dėl didelio ratukų skersmens ir dėl to, kad ratukų storis turėjo skirtis. Didžiausias iššūkis: ratukai turėjo tilpti ant esamos laiptų grandinės ašies. Siekiant užtikrinti didelę naudojimo trukmę, miesto specifikacijos leido tik labai mažą kiekį laisvumo ratuke. Su Rozenfelde įsikūrusiais „Blickle“ ratų ir ratukų specialistais buvo susisiekta miestui ieškant tinkamo partnerio.


Mūsų sprendimas

Išsamiai išanalizavę reikalavimus, „Blickle“ ekspertai suprojektavo prototipą ir atliko su juo daugybę reiklių bandymų. Ratukai turėjo būti atsparūs smūgiams ir chemiškai atsparūs vandeniui, alyvai, druskai, riebalams ir riebalų valikliams. Jie taip pat turėjo būti pakankamai atsparūs trinčiai, kad nepaslystų ant metalinių bėgių, ir atlaikyti nuo −5 iki 40 laipsnių Celsijaus temperatūrą. Specifikacijose netgi buvo reikalaujama, kad kilus gaisrui ratai būtų savaime užsigesinantys ir kad būtų naudojamos naudotojo priešgaisrinės saugos reikalavimus atitinkančios termoplastinės medžiagos. Šių bandymų rezultatai ir ekonominės naudos analizė galiausiai įtikino Roterdamo sprendimus priimančius asmenis sudaryti sutartį su Rozenfelde įsikūrusia „Blickle“.


Rezultatas

„Blickle“ sukūrė 180 x 30 mm skersmens riedėjimo ratukus ir 180 x 40 mm skersmens grandinės ratukus. Jie suteikė Roterdamo administracijai daug privalumų. Didelės apkrovos ratukams naudojamas antipirenas ir stiklo pluoštu sustiprintas nailono 6 protektorius, kurio kietumas pagal Šoro D skalę yra 80. Tiksliai pasukti ratukų centrai užtikrina išskirtinį koncentriškumą. Pridedami atsparūs įlaiduoti radialiniai atraminiai rutuliniai guoliai, kad būtų užtikrinta didesnė nei 25 metų naudojimo trukmė. Įlaiduotų rutulinių guolių vidiniai ir išoriniai žiedai yra simetriški, todėl riedėjimo ratukai juda tyliai ir sklandžiai. Grandinės ratukams naudojami radialinių atraminių rutulinių guolių žiedai yra asimetriški, kad būtų užtikrintas išskirtinis radialinės ir ašinės apkrovos atlaikymas. Ratai savaime užsigesina per 30 sekundžių, smilksta iki 60 sekundžių ir negamina jokių degimo medžiagų. Guoliams naudojami specialūs dangčiai, kad būtų išvengta nešvarumų.


SPO 180x30/20-14K – 959895 ir SPO 180x40/20-30SK – 959896 techninė informacija ir privalumai

  • Atsparus, stiklo pluoštu sustiprintas nailono 6 protektorius.
  • Dėl specialių guolių blokų dangčių užtikrinamas minimalus priežiūros poreikis.
  • Specialūs rutuliniai guoliai, užtikrinantys išskirtinį radialinės ir ašinės apkrovos atlaikymą.
  • Ilgalaikis sprendimas klientui.