„Blickle“ klientų pasitenkinimo apklausa 2024 m.

Vertingi atsiliepimai ir socialinis įsipareigojimas

„Savo darbo sėkmę matuojame klientų pasitenkinimu. Patenkinti klientai mums, „Blickle“ darbuotojams, yra mūsų veiklos kriterijus ir kartu paskata nuolat tobulėti“, - pabrėžia Dr. Sarah Blickle-Fenner, ‚Blickle Räder+Rollen GmbH u. Co. KG‘ generalinė direktorė. Todėl šiemet vėl buvo atlikta išsami apklausa, siekiant gauti reprezentatyvius ir patikimus klientų pasitenkinimo rezultatus.

Klausimynas su 10 klausimų įvairiomis temomis spalio pabaigoje buvo išsiųstas klientams 19 šalių. Apklausoje dalyvavo daugiau kaip 2 000 klientų iš Europos, Šiaurės Amerikos ir Azijos, o tai prilygsta itin aukštam dalyvavimo lygiui. Ypač džiugu: bendras įvertinimas yra vidutiniškai 1,7 balo skalėje nuo 1 (labai gerai) iki 6 (nepatenkinamai). Tai rodo, kad aukšti „Blickle“ standartai, pavyzdžiui, specialistų konsultacijos, produktų prieinamumas ir „Pagaminta Vokietijoje“ kokybė, ir toliau yra vertinami.

Išskirtinė gaminių kokybė ir nauja socialinė iniciatyva

Apklausos rezultatai dar kartą pabrėžia gaminių „Pagaminta Vokietijoje“ kokybę ir patikimumą: 97,1 proc. klientų gaminių kokybę įvertino labai gerai arba gerai. Tinklalapis ir (arba) internetinė parduotuvė, ekspertų konsultacijos ir greitas užklausų nagrinėjimas taip pat įvertinti aukščiausiais balais.

Šiais metais ypatingas akcentas buvo nauja socialinė iniciatyva. Už kiekvieną dalyvį „Blickle“ skyrė 2 eurus UNICEF. Dėl daugiau nei 2 000 atsakymų buvo surinkta nemaža suma, kuri bus skirta vaikams, kuriems reikia pagalbos visame pasaulyje. „Mūsų klientų įsipareigojimas ne tik parodo jų pasitikėjimą „Blickle“, bet ir remia gerą tikslą - tuo ypač didžiuojamės“, - aiškina daktarė Sarah Blickle-Fenner. „Norėtume padėkoti visiems apklausoje dalyvavusiems klientams už vertingus atsiliepimus ir paramą. Rezultatai padeda mums nustatyti tobulinimo galimybes ir nuolat optimizuoti mūsų paslaugas.“